Tuesday, October 30, 2012

Aidil adha & birhthday! plus check-up..

Hari Jumaat lepas sambut hari raya haji plus birthday my cousin's daughter..kira niece lah rite..
really enjoy the day cos makan2 on that day was super yummy!!
u know what..bila dah petang tu,i regret i tak makan banyak tengah hari
i should eat moreeee!! makan sampai puas cos petang tu perut ni laparrrrr sangat..
& rasa ingin nak makan lagi those awesome menus..huhuhu..
tengah hari tu makan kari kambing with nasi minyak, ayam kfc, buah dabai since sekarang musim dabai, mix vege(yg paling regret x makan byk2..sobs), kari udang dan byk lagi dh tak ingat dah,..
serta
deserts Pavlova which first time i taste it and i love it!!!
serta Cheesecake with Crackers which i made on my own..hehehe ;)

kalau nak order bagitau yer.. !!!

RM 70 ONLY ACUAN 8'X8' termasuk penghantaran
If Self-pickup,minus(-) RM5=RM65
Location: Around KUCHING only.. TQ :)

so after that my hubby bring me to my mom-in-law house to eat some more!!!
there i ate mee jawa and butter chicken..super yummy too!

eh...blog ni dah lama tak da gambar2 kan..boring kan..huhu
tapi hari  ni ada gambar ok..hehehehe..
credit to my kazen-kazen,copy from their's fb..
nak harapkan sendiri,entah bila nak ada gambar blog ni kan..hihi


birthday girl wants just blow the candle................


over a cute cake!!! it a teddy bear cake!


yeahh..birthday girl lebih layan makan jelly than take picture..hehehe
birthday girl with aunties and cousins..


with many presents!
plus preggy-lady as the background.. :P
dah besar tak perut i? nampak gemoksss kan..huhuhu


what a cute smile of a little girl :)
power puff girls pyjamas tu from me to her..
hope she loves it :)

me again as some background :)
kereta tu bapak birthday girl yang hadiahkan to her daughter..


i laugh~! hehehe

again! ;)


setelah menungguuuuuu sekian lamaaaaaaaaa...
aktiviti korban.akhirnya berjaya dijalan kan...pada waktu malam.
korban ni dibuat pada hari sabtu..

I makan banyakkk sangat on both day...rasa naik sangat2 berat badan..
tapi tadi check up kat klinik timbang kat situ, my current weight is 60 kg..
naik sekilo dari yg last check up..ok la tu kann..hehehehe

tadi masa checkup,buat scanning skali..
nampak jantung dia berdegup2..its very tiny,look cute  :)
overall me and my baby is healthy..Alhamdulillah :)
and hope forever will be..Ameen...



No comments: