Thursday, November 10, 2011

Kuno cam Dino

kuno macam dino(dinosaur)
tajuk diatas mmg melambangkan kondisi ku sekarang.wahh..haha
mana tak nya. orang lain dah berkurun pakai facebook.
saya baru ada fb beberapa bulan yang lepas.
tu pun dibiarkan mati tak bernafas.
takda input langsung saya letak dalam tu.
ntah la.saya rasa macam complicated sikit la nak pakai tu
cam tak paham je nak pakai.kuno kan?huhu

aritu saya upload gambar,satu saja.
pastu,dah upload.tajuk album nya automatically jadi tarikh saya upload pic tu.
memang mcm tu ker?
saya nak tuka la ke tajuk album yang saya suka dan saya sendiri pilih
tapi tak jumpa..how to change that huhh?

lagi satu,saya tak tahu mcm mana nak upload photo baru dan letak dalam album yang sama.
huhh. .mmg kuno.
yupp..i know i should explore it more to understand on how to use it.
so i can use it easily..
butttt..kenapa saya cam tak brapa nak rajin nak explore benda2 yang camtu lam fb.
cam susah,buat saya malas.

tapi.kalau baca blog.memang cepat!hehe..
memang suka sangat baca dan explore2 blog.
kadang2 sampai berjam2 baca blog yang sama coz nak tahu kisah blog tu dari awal.
tu saya sanggup.hehe.
baca blog memang best..addictive.haha
buat saya minat nak membaca.

terutamanya blog yang bercerita pasal makanan dan tempat2 makan..
which will make my saliva damn swallow like a waterfall all the time i seeing those food pictures.. =_='
especially when the post about restauraunt or mana2 tempat makan yang saya ingin nak pergi selama nih.
boleh buat saya baca post yang sama lebih dari satu kali.
mmg obses kan.or tak?hehe(coz he says that way bout my hobby of reading blogs.hee)

Hari ni  ke rumah cousin untuk copy movie First Love.
movie Thai yang saya tak sempat tengok sampai habis kat my nanny's house masa malam raya haji tuh.
tadi saya habiskan.to me the story line good.nice one.
ending yang best.puas hati.hehe
lagipun lama tak tgk cite mcmtu.

kisahnya begini, cinta budak2 time skolah.
mula2 pompuan tu tak cantek.pastu jadi cantek.
lelaki tu pulak mmg idaman semua pompuan kat skolah tu termasuk pompuan yang mula2nya tak cantek tu.
pastu,pompuan tu pulak bercinta dengan kawan lelaki tuh.sebab kawan lelaki tu suka kat dia.
dia terima je sbab dia nak dekat dengan lelaki yang dia suka tu..
masa ending crita tu....
baru tau yang rupanya lelaki tu pun dah lama suka dia.
masa dia blom cantek lagi lelaki tu dah suka dia.
9 years later,they meet again..happy ending. :)
it's a sad and fun story at one time.best.

i need to recharge my battery for tomorrow.

hopefully mood saya nak menulis lagi untuk esok dan hari seterusnya akan macam ni lagi :)



No comments: