Thursday, November 17, 2011

Mana inspirasi

Today i feel so good!
i'm in a good mood today! wee! hehe :)
jualan hari ni pun sangat memberangsangkan. smile lagi :)
jam 8 setengah pagi jualan nasi lemak dah habis.
wlaupun hari ini mula akhir ckit dari hari biasa. pecah rekod. another smile :)
hehehehe.

Lepas habis niaga balik rumah,sempat tengok tv dan tidur lagi.oh indahnya..
apakah yang indah?ntah la.hehe. 
oh. indahnya perasaan pagi tadi..
tambah pulak mood saya sangat bagus dan happy hari ini!
selalu nak hari2 mood akan bagus,sentiasa happy dan tak susah hati,
agar tak cepat tua dan awet muda!wahh.haha
tapi tu mmg tips yang penting kan dalam kehidupan kita.
kalau slalu happy,penyakit pun susah nak datang.
raut wajah pun menjadi riang dan tegang.
agar nampak muda dari usia.
walaupun tika ini saya rasa wajah diri ini lebih matang dari usia.
matang kah tua?hahah.

Itu lah yang merisaukan saya kalau saya kerja pada masa akan datang.
agaknya macam mana ya rupa wajah ku ini? hurm
risau pulak pikir pasal tu.
sebabnya,saya cepat stress kalau pasal2 kerja.
tgk saja masa saya belajar dulu d uitm.
hari2 rasa pening dan stress.
dahla tak minat course yang saya dapat tuh.
nasib baik la grade jugak akhirnya.
walaupun extend satu sem. :P
habis semester 7 baru konvo.
saya susah pick-up study masa tu.
dahla tak minat.susah2 pulak subjectnya.
tapi banyak pengalaman yang dapat dipelajari masa study dulu.
banyak jugak benda yang saya baru tahu masa study tu.
result slalu cukup makan jer,not with flying colours.
tapi syukur, walaupun susah dan tak minat. dapat jugak hadiskan study :)

Bila dah tak study ni sebenarnya..
rindu jugak dgn suasana masa study dulu.
masa kat hostel tu lah yang paling dirindui..
kadang2 rasa cam nak patah balik ke masa study dulu.
tapi bukan la rindu nak study pun,
tapi rindu nak spend masa dgn kawan2 masa tu :P

i think i miss them..a lot.
my roomates..my coursemates..my besties..
miss them so much..miss to hang out with them.. :(
tapi skarang bkn senang nak jumpa,masing2 pun sibuk kan.
but..
i wish we will have reunion.
even it seems like impossible.
coz no body seems agree,since everybody just busy. -.-

oh.lupa pulak apa yang nak di ceritakan sebenar2nya.heheh
esok cuti,x niaga.
sebab nak buat kek hantaran for my cousin.
esok kena beli2 barang, buat kek dan buat dekorasinya.
sekarang tengah pikir nak buat macam mana part men'deco' nya.
deco simple2 pun ok lah kan. 
for a beginning.
this is my first time nak buat kek serta deco topping nya sekali.
terus kena buat untuk hantaran pertunangan my cousin pulak tu,
harap2 hasilnya menjadi, very nice dan cantek.
agar dapat order lagi pada masa2 akan datang...
atau bila2 masa saja. hehe.

rasa excited plak nak buat kek esok.
tengok lah nanti macam mana hasil nya.
nervous.
ntah o.k.. ntah k.o.. haha
skarang nak kena cari idea dan inspirasi untuk buat kek esok.

moga hasilnya akan baik2 saja. Amin  :)

No comments: