Saturday, December 31, 2011

Bye 2011..

pejam celik pejam celik...
bangun tidur bangun tidur..

rupanya hari ni hari terakhir 2011!

masa bergerak sangat pantas!
langsung tak toleh belakang yerrr.
kadang2 tak suka masa gerak cepat sangat.
tapi kadang2 rasa cam tak sabar nak satu masa tu berlalu.
biar dia gerak pantassss.
slalu rasa camtu bila melalui masa susah lah kan.
urmm..banyak nya kenangan 2011 ni..

saat susah,
banyak juga telah ku lalui...rasa cam nak nangis!
(but don't cry! it won't solved anything..hiks)
somehow saya rasa saya terlalu muda untuk melalui saat2 sukar ini..
feels like "i'm too young to receive this kind of tasks..why am i given this kind of tasks??"
really. punya urusan macam orang yang lebih dewasa.

berpijak di atas tapak kaki sendiri.
menanggung keperluan diri atas semua perkara.
bukan kerna parents susah.
tapi kerna aku memilih jalan pilihan ku sendiri.
mereka lepaskan. tapi aku tahu mereka berat hati dan tak pasti.
tambahan lagi, mereka tidak yakin atas kemampuanku yang...
memilih untuk bermula dari yang bawah.

kenapa aku memilih kehidupan yang sukar which is bermula dari bawah?
mungkin kerna aku....
ingin mengenal erti hidup..
ingin mengenal diri sendiri..
ingin mengenal manusia disekeliling..
ingin menguji ketabahan diri..
ingin mengetahui kemampuan diri..
ingin mencari kelebihan diri..

walaupun agak sukar tapi..
i'm not regret..and i won't regret.
never.


apa-apa pun..
hati kena terima dengan terbuka walaupun kadangkala pahit untuk menelan..
kena tabah, kena kuat, kena tahan nangis..eh.
kerna suatu hari nanti...... suria pasti menyinari...!
wahhhhh..
hehe :P


malam ini...
2011 akan melabuhkan tabir..
so,whats your last wish for 2011? :)


No comments: